نرخ مناسب تور های کیش فروردین 97
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش در سال 1383 با نام سابق هتل لاله در زمینی به مساحت 5000 متر مربع و در غالب 3 طبقه به عنوان هتل 3 ستاره به بهره برداری رسید و در سال 1390 بازسازی شد و به هتل چهار ستاره ارتقا یافت و با نام هتل لوتوس به شکل کنونی تغییر پیدا کرد. این بنا تحت تاثیر بناهای دوره هخامنشیان ساخته شده و به بهترین شکل طراحی شده است. هتل لوتوس کیش از 72 اتاق تشکیل شده است که 40 اتاق آن ظرفیت بیش از 3 نفر را دارا می باشد. این هتل در میان باغی به مساحت 1200 متر مربع قرار گرفته است که این ویژگی زیبایی خاصی به این هتل بخشیده است. هتل لوتوس کیش در تور کیش فروردین 97 بلوار دانش و در نزدیکی دانشگاه بین المللی کیش  و جنب هتل بین المللی سورینت صدف کیش واقع شده است و تا ساحل اسکله تفریحی کیش 10 دقیقه فاصله دارد و همچنین فاصله هتل لوتوس کیش تا فرودگاه تنها 8 دقیقه با ماشین زمان میبرد.

امکانات هتل لوتوس کیش:

برخی از امکانات هتل لوتوس کیش برای میهمانان تور کیش بهار 97 شامل: لابی، كافی شاپ، ماهواره، نمازخانه، رستوران، پاركينگ اختصاصی هتل، پاركينگ مسقف، لاندری، آسانسور، خدمات خانه داری، فضای سبز، تاكسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی، ترانسفر رایگان فرودگاه و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل لوتوس کیش: 02142632 - 88530609

 

  نماي بيروني هتل لوتوس كيش

نماي بيروني هتل لوتوس

 

هتل هلیا کیش

هتل هلیا جزء یکی از هتل های چهار ستاره جزیره کیش بوده و در نوار سیاحتی جزیره با نمایی زیبا و مجهز به تمامی امکانات رفاهی در بلوار ساحل و میدان امیر کبیر واقع شده است. نمای ورودی هتل محوطه ای سبز و با آبنماهایی زیبا تزیین شده است. کافی شاپ این هتل به صورت تمام وقت مجهز به اینترنت آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش اردیبهشت 97 می باشد. بغیر از کافی شاپ، سالن پذیرایی دیگری نیز دارد و یک رستوران با نورپردازی زیبا که صبحانه را به صورت بوفه و در وعده نهار غذاهای متنوع ایرانی و فرنگی سرو می کند. علاوه بر این هتل هلیا یک چایخانه سنتی به نام سارا دارد که با چایی و انواع قلیان از مهمانانش استقبال می نماید.

هتل هلیا کیش دارای اتاق های 2 تا 5 تخته می باشد و این اتاق ها از امکانات رفاهی نظیر تلویزیون LCD، یخچال، مینی بار، صندوق امانات شخصی، اینترنت پرسرعت رایگان، آلارم بیدار باش و ... می باشد. هتل هلیا کیش در بهترین موقعیت مکانی جزیره کیش قرار دارد. فاصله کوتاه با دریای نیلگون خلیج فارس و پلاژ آقایان و بانوان، زمین بازی، اسکله قایق سواری، پیست دوچرخه سواری، مجتمع ورزشی، تفریحی و کیبل اسکی، در سمت چپ هتل هلیا اسکله بزرگ تفریحی کیش و در مقابل هتل بازار زیتون  در تور کیش نوروز 97 و کمی جلوتر از هتل بازارچه های هنرهای ایرانی و همچنین در فاصله کوتاهی از بازارهای هایپر مارکت 1 و 2، پانیذ و نیز مرکز تجاری کیش واقع شده است.

هتل هلیا کیش از ترانسفر فرودگاهی به صورت رفت و برگشت برخوردار است و با اتومیبل های مدرن در تمامی ساعات آماده خدمت رسانی به میهمانان تور کیش فروردین 97 می باشد و شما عزیزان میتوانید به وسیله برنامه های تفریحی و گردشگری هتل هلیا برای خود و خانواده تان لحظاتی مهیج و به یاد ماندنی را رقم بزنید.

امکانات هتل هلیا کیش:

روم سرویس 24 ساعته، کافی شاپ 24 ساعته در تور کیش تعطیلات عید نوروز 97، سیستم پخش دیجیتالی شبکه و فیلم در اتاق ها و سوئیت ها، سالن کنفرانس، اینترنت پر سرعت رایگان، استقبال در فرودگاه، اتومبیل بدون راننده، گشت 24 ساعته انتظامات، آشپزخانه مجهز، گاو صندوق شخصی، امکان نگهداری کودک، نمازخانه، آب تصفیه شده شیرین حمام، دستگاه ژنراتور تولید برق، انبار نگهداری چمدانها بعد از تخلیه اتاقها تا زمان پرواز، دسترسی آسان به مرکز همایشها و تالار شهر در تور کیش فروردین، خشکشویی و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل هلیا کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل هلیا کیش

 نمای بیرونی هتل هلیا کیش

 

هتل تاپ رز کیش

هتل تاپ رز جزء یکی از هتل های سه ستاره در قلب جزیره کیش بوده و در زمینی به مساحت سیزده هزار هکتار احداث گردید. این هتل متشکل از پنجاه اتاق و صد و چهل تخت خواب بوده و دارای سی و هفت ویلای ساحلی، مشرف به ساحل می باشد. هتل تاپ رز از بهترین موارد انتخابی برای گردشگران تور کیش نوروز است که نزدیکی به ساحل اصلی ترین دلایل آنها برای انتخاب هتل است و بی تردید با اقامت در این هتل میتوانید از تماشای غروب و طلوع های ساحلی بهره مند شوید. هتل تاپ رز مشرف به آب های نیلگون خلیح فارس و با فاصله اندک از دریا در انتهای خیابان این سینا واقع شده است.

با خروج از هتل تاپ رز در روبرویتان دریاست و در پنجاه متری هتل اسکله بزرگ تفریحی جزیره قرار دارد، در پشت هتل به سمت مرکز جزیره که حرکت کنید پارک های هنگام و دوقلو را مشاهده مینمایید و به همین ترتیب بعد از عبور از خیابان فردوسی در روبروی هتل بازارهای پردیس 1 و 2 قرار دارد. هتل تاپ رز کیش با مرکز خرید پانیذ به صورت قدم زنان ده دقیقه فاصله دارد. از ویژگی های هتل تاپ رز موقعیت مناسب، دسترسی به مراکز خرید و تفریحات ساحلی و چند رستوران و کافی شاپ می باشد.

امکانات هتل تاپ رز کیش در تور کیش فروردین:

رستوران شامل انواع غذاهای داخلی و خارجی، کافی شاپ سنتی در محیطی بسیار زیبا، چایخانه سنتی، پارکینگ اختصاصی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سيستم  ماهواره برای تلویزیون اتاق ها، صندوق امانات، خدمات خانه داری، اينترنت پر سرعت وايرلس، كانتر خدمات گردشگرى، خدمات لاندرى در  تور کیش تعطیلات عید نوروز، ترانسفر و ... می باشد.    

تلفن رزرو هتل تاپ رز کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل تاپ رز كيش
نمای بيروني هتل تاپ رز كيش





:: برچسب‌ها: نرخ مناسب تور های کیش فروردین 97,رزرو تور کیش و بلیط کیش,امکانات ویژه هتل های کیش,معرفی تور کیش,بهترین قیمت تور های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی